LIJO Telecommunication LIJO Telecommunication

Lijo Security

Kellensedwarsweg 5
4004 JC in Tiel

Tel. (0344) 60 30 02
Fax (0344) 60 16 79

Email info@lijo.nl

Veelgestelde vragen

Ik heb een storing gehad en naar aanleiding daarvan een factuur ontvangen, valt dit niet onder het onderhoudscontract?
Nee, storingen vallen niet geheel onder het onderhoudscontract, wel wordt er een gereduceerd tarief berekend voor, zowel de uren die de monteur heeft gebruikt, als de voorrijkosten. 


Wat zijn de voordelen van het afsluiten van  een onderhoudscontract?
-      Als u een onderhoudscontract bij ons afsluit, komt een monteur één keer per jaar preventief onderhoud verrichten. Tijdens dit onderhoud, wordt gekeken of de installatie naar behoren werkt. Op deze manier wordt er voor gezorgd dat de installatie in de staat wordt gehouden, zoals hij was toen hij werd opgeleverd.
-      Als u een onderhoudscontract bij ons heeft, kunt u gebruik maken van onze 24-uurs service. Niet alleen tijdens kantooruren, maar ook ’s avonds en in het weekend, staat er een monteur voor u klaar om een storing te verhelpen. Of de storing nou telefonisch verholpen kan worden of dat de monteur bij u langs moet komen, binnen 24 uur zal aangevangen worden met het verhelpen van de storing.
-      Als u een onderhoudscontract bij ons heeft, wordt er voor het verhelpen van een storing een lager uurtarief berekend, dan wanneer u geen onderhoudscontract zou hebben. Ook worden er lagere voorrijkosten berekend.

 

Staat uw vraag er niet tussen? Stuurt u dan een email naar: info@lijo.nl, of bel: 0344-603002.